İtirafımdır :)


itirafimdir

Esselamü aleyküm can dostlarım!

Hamd olsun blogumuzun farklı bir yüzü ile yeni bir güne merhaba demek nasip oldu. Yine siyah tonlara ağırlık verdim. Beğendiğinizi umuyorum :)

Hayatımdaki yeni gelişmelerden dolayı son aylarda paylaşımlarımı ve takipçilerimi boşlamak durumunda kaldım. Okumalarım son hız devam ederken, olayların akışına kapıldım. İtiraf ediyorum, suçluyum hâkime hanım :) Fakat bu durumu telafi edeceğim inşaAllah.

Yeni bir enerjiyle, Rabbim izin verdikçe, eş olmanın ve anneliğin getirisi olan yeni bakış açılarıyla paylaşımlara hız katmaya kararlıyım. Makaleler, tarifler, kalemimden yazılar, videolar, ev hanımları için pratik öneriler ve kozmetikler hakkında bilgilerle geliyorum :)

Şüphesiz sizlerin katkılarını da bekliyorum. Gerek paylaşım önerileri, gerek şahsî yazılarınız, gerek tarifleriniz gerekse önerileriniz nezdimde önem taşıyorlar. Ziyaretci defterinden veya facebook’tan bana ulaşabilirsiniz.

“Bismillah” deyip kaldığımız yerden devam edelim!

Duâlarınızı eksik etmeyin…

Bir Cevap Yazın

