Çoook çalışmam gerekiyor çoook…


Esselamü aleyküm ve rahmetullah,

Bu tefsirler kütüphanemin bir rafını oluşturuyorlar. Rabbim biliyor ki birkaç haftadır onlar bana, ben onlara bakıyordum :) Uzun uzun düşündükten sonra wordpress’ten bir nebze olsun uzaklaşmaya karar verdim. Mâlum hâliniz bu ciltleri okumak çok fazla zaman ve enerji gerektirecek. Hem, belki böylece değerini anladığım kadar, blog da değerimi anlamış olur :)

Rabbime emânetsiniz, blogumuzu sahipsiz bırakmayın emi :)

Çoook çalışmam gerekiyor çoook…” üzerine 8 yorum

    1. Emine Senlikoglu’nun “Gençligin imanini sorularla çaldilar” adli kitabi hem sana, hemde çevrendeki insanlardan gelebilecek sorulara yol göstermek adina çok fayda saglayacaktir ;)

    1. Allah razi olsun güzel kardesim. Bu güzel duâyi karsiliksiz birakmak olmaz. Diyorum ki, sana da kitap tavsiyesinde bulunsam, sonra Rabbimden zihin açikligi dilesem :)

Bir Cevap Yazın

