Reklam panolarını protesto ediyorum!


http://www.reklampanolariniprotestoediyorum.com/

Belediyelerin reklam panolarında ve firmaların afişlerinde toplumsal ahlaka zarar verici müstehcen resim ve ifadelerin yayınlanmasını protesto ediyorum. Bu tür reklamların toplumumuza, aile yapımıza ve bireysel hayatımıza zarar verdiğini düşünüyorum.

Yetkili kurumların bunu önemle dikkate almasını ve kontrol etmesini istiyorum.

Not 1 : Reklam panoları gazete ve televizyonla kıyas edilemez. Çünkü bunların düğmesi elimizde değil ki beğenmeyince kapatalım.
Not 2 : Kamu yararı için reklam geliri elde edilmesi gerekçesini de geçerli bulmuyorum. Kamu yararı için kamu ahlakı bozulmamalı.

Reklam panolarını protesto ediyorum!” üzerine 6 yorum

  1. Açık saçık giyinilerek kardeşlerimize hiç de hoş olmayan bir şekilde örnek oluyorlar. Kınıyorum doğrusu…

Bir Cevap Yazın

